Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 8 maj 2009

En dag med Madde och Alicia

Idag har Madde och Alicia varit här!! Alicia är min fina guddotter! Världssöt!!

Skönt att baravara med Madde..behöver inte vara uppstyrt eller någe..är skönt att kunna ha det så tillsammans!! Alicia och Elias är såå söta ihop.. (kärlekspar kanske) hihi!! Kul att ha en jämnårig att växa upp med=) Alicia är bara 1½ månad yngre än Elias..Dom kivas och leker hej vilt!! Nu är jag helt slut..Elias sov knappt något på hela dagen och klängde på mig nästan hela tiden..Då blir man trött i huvudet!

Nu ska jag äta pizza och ta det lugnt..GUstaf ska ut och festa han!! Imogon blir det Marieberg med Madde sen ska jag och min familj fira min far som snart fyller 60 år!! KUL KUL!!

Pusss och kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!