Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 11 juni 2009

Tryck!

Fick sova till 8.30 imorse..tack bejbi!! Var skönt..men det kändes ändå som om jag hade kunnat sova hela dagen! Har haft tryck för bröstet idag..inget kul..men jag vet att när man kommit upp ur ett hål så är egot inte långsam med att försöka trycka ner en igen..så jag behöver "bara" tänka positivt och veta att jag egentligen mår bra..så kommer jag oxå må bra! Allt har sin tid som sagt!

Madde var här idag..bus med barnen...dom leker så fint ihop...bråkar oxå men det är bara bra..får dom lära sig i tid =).. Skönt att vi kan prata om allt vän <3<3!!!!!! Tänk om inte ni flyttat ut hit..vad hade jag då gjort????? Tack för att du finns!

Funderar på att ta en tripp till marieberg imorgon...men jag får se om jag orkar med mina små yrväder =).. vill ha en ny klänning tills på lördag juuuu!

PUssss på er alla!!

2 kommentarer:

  1. vad händer på lördag?? =)

    SvaraRadera
  2. Ja, vad händer på lördag? nu blev vi nyfikna ;)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!