Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 3 juni 2009

Dagen då Elias föddes 2008-06-03

Dagen innan Elias kom ut var magen uttänjd till detta =)

Inne på förlossningen, ligger och väntar på att barnmorskan ska komma..inte så farligt ont nu..

Fått på mig de underbart sexiga kläderna..ligger nu och med ctg och kollar bebbes hjärtljud..




Haha lustgasen ÄR rolig! Den här bjuder jag på =)




Men det blir jobbigt oxå..här hade jag kämpat i 10 timmar och hade tre timmar kvar..skönt att man inte vet hur lång tid det ska ta!

Men UT kom han tillslut kl 19.11 den 3/6 -08 kom världens finaste pojke ut! 4345g och 52 lång! KÄRLEK!!!



Lilla plutten ligger och sussar efter en lååång hård dag =)




Och här sitter han nu...på sin 1 års dag och äter muffins! Älskade unge! Du är den finaste pojken i hela vida världen..Älskar dig så mycket!




Ett helt år har redan gått...ett jobbigt, slitsamt, trötsamt men framförallt, roligt, spännande, händelserikt och kärleksfullt år!!!

Tack Elias för att just du kom in i mitt liv! Du förgyller mina dagar och fyller mitt hjärta med oändlig kärlek!

Du är mitt allt!

2 kommentarer:

  1. De här var roligt att läsa! Så stor han var när han föddes, en riktig liten biff! Lustgasen ser jag framemot, haha! Grattis till en jättefin liten kille!

    SvaraRadera
  2. Fint du skriver & jättefina bilder...vet inte varför men just förlossningskort ses på med den där speciella känslan! Massa Grattis till stora killen på 1 års dagen!! KramKram från mig...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!