Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 7 juni 2009

Kalas

Nu är alla kalas avklarade...Jag är helt slut och sjukt trött på fikabröd..men det blev såå lyckat och fint allt!!

Igår var det kalas för Gustaf och idag för Elias!!

Elias var glad hela dagen..såå skönt! Han kände väl på sig att alla som kom var där för hans skull=).. Han fick så mycket fint. Alla verkade gilla allt jag bakat oxå..vill inte baka mer på hundra år nu =)..men det känns bra när det blir uppskattat.. Blev massor över eftersom jag inte vet när man ska sluta ..haha..men bullar är alltid bra att ha kvar så har jag något att bjuda på när jag får besök =).

Tack ALLA som kom och förgyllde våra dagar! Kram till er!!!

Ett STORT paket från farmor och farfar...hummm vad kan det vara???



Den här fian kanan var det !! =) KUL tycker Elias! Här åker han med farmor!

Som sagt så bakade jag en del! Allt fick inte plats på bilden..GOTT blev det =)

Tårtorna som jag och Gustafs syster Anna gjorde..haha min bil blev lite knas..men den blev god iallfall..anna gjorde superfin spindeltårta!

Elias älskade att äta och kladda med sin goda tårta!!!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft en fin helg med massa kalasande...hahahaha ja man vill inte se en till tårta på läääänge nu!! ;0)) Men dina tårtor va supersöta...Kram vännen...

    SvaraRadera
  2. Gud vad du bakat! Muffinsarna ser jättegoda ut! Vilka härliga bilder på Elias!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!