Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 5 juni 2009

En regnig dag i Juni

Ute och busar med barnen!

Sååå kul att jaga mamma med vattenslangen =)..är ju jag som lärt henne, så tjii fick jag =)



Rosa är fint! Även på killar =).. Ärva ska man ju göra när man är minsta barnet ;)

Idag blir det studentfirande..ska åka till Hovsta och fira Alex. Gustafs brors son..vi struntar i att titta på alla studenter som åker..Är nog första året på väldigt länge som jag missar det! Synd för dom att det är sååå kallt..Men dom får dricka rikligt med skumpa så känns inte kylan mer =)..Har precis gjort mig fin..plattat håret till och med..här gör man sig till ordentligt ;).. Jag och barnen hämtar Gustaf på jobbet vid 15.30.. Hoppas på god mat där borta =)..hihi..

Nu vill jag verkligen att Elias lär sig gå!!!! ÅÅHHH..jag vet, jag vet han är inte såå gammal än så jag behöver hetsa om det..men min rygg pallar inte att bära såå mycket..och han är ett riktigt "snälla mamma bär mig hela tiden barn".. Han kryper ju hur bra som helst..ställer sig upp utan att ha stöd men fötterna kommer inte framåt =)..bara det momentet kvar! Han gnäller mycket nu för tiden oxå..så jag tänkte ifall det är för att han vill kunna gå..att han vill komma fram ännu smidigare..så jag hoppas gnället försvinner när han börjar gå! Jaja han börjar gå när han är redo! Min lilla pojke! Mamma är en stressad en ;)

Ha en underbar helg alla!! Jag ska vara värdinna hela helgen! Verkar som att vi får vara inomhus oxå..så jag lär väl få städa imorgon innan gäster kommer =)

PUSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!