Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 21 juni 2009

Dagen då Annéa föddes!

Annéa födden den 21 juni 2006 kl 16.48. Hon vägde 3890g och var 51cm lång! Världens finaste tjej!!!!

Jag hade haft värkar hemma i ett och ett halvt dygn..åkte in till förlossningen tidig morgon den 21 juni. Vattnet gick kl 10.30..då började det ordentligt...jag älskade min lustgas och min akupunktur! Krystvärkarna började 14.45 och höll på ända till 16.48..då var jag mycket trött =)..men ut kom hon..min älskade flicka!!

Här kommer bilder från denna dag! Kanske finns det sexiga föderskor där ute..men jag är inte en av dom..haha..men det bjuder jag på!!! Alla bilder när hon precis kommit ut var alldeles för avslöjande tyvärr, så dom undanhåller jag från er !! =)

Vid gott mod med CTG mätning på magen =)



Krama kudde gick bra en stund..annars ville jag mest gå och stå!




Letar efter min älskade lustgas..haha..ser helt hög ut..vilket jag var oxå =)





GOTT GOTT GOTT!! Eller kanske inte =)






Min tjej är ute!!!


Första måltiden..kolla hennes blick..fokuserad på maten!!! hihi


Sover sött, 5 timmar gammal!


Här är hon nu..min 3 åriga dotter...älskar dig sååå mycket! Du är min första största kärlek! Ingen kan ta din plats i mitt hjärta!!


1 kommentar:

  1. SötaSöta Annéa, GRATTIS på din dag!! KRAM Eva, Lucas & Daisy

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!