Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 12 juni 2009

Stolt, stoltare, stoltast!!!

Mina underbara barn!! Vi åkte till marieberg.. Elias hade fått sova sin lur efter lunch sen drog vi!! Regnade som tusan..hittade en stor familjeparkering för en gåns skull på marieberg..skönt när två barn ska ut å vagn å allt..jag hade med mig regnjacka som tur var..det fullkomligt öste ner just när vi skulle ut ur bilen..men vi hade ju med oss regnställ =).. elias blev dock ganska blöt =)..
Annéa sprang runt som en tok i alla affärer..jag låter henne hållas..hon är ju vild fast på ett lugnt sätt..haha om nån fattar!! Fick muta några ggr när vi skulle in i klädbutikerna..haha..kanske finns det nå rosa där inne..jaaaaa säger hon och springer med !! sötunge...Elias var hur lugn som helst idag..han brukar ju kunna bli uttråkad...visst, jag fick sätta fast honom i vagnen men annars var de super lugnt..han nöjer sig med ett kex eller nå annat ätbart! =)..

Sen träffade vi Eva och hennes två små charmtroll, Lucas och Daisy!! Sååå söta..Annéa och Lucas har aldrig träffats men dom röjde som aldrig förr..haha gömde sig i provrummen..tur att dom var tomma =).. Hoppas vi ses nån mer gång Eva!! Ni är jätte välkomna hit!! Stor tomt för de små vildarna att springa på!! =)

Efter marieberg drog vi till ica maxi och sedan till systemet för helgens alkohol intag!! =).. alltså Annéa är såå cool...hon bara grejar runt,, på systemet hitta hon en sor pappskiva som hon hade som nån slags vagn att skjutsa sin gose tiger i..haha..såå söt..sen när vi stod i kön och nästan var framme så sprang hon iväg...var sjukt lång kö så jag ville inte lämna den..sen efter ett par minuter kommer hon tillbaka utan pappskivan..då har hon parkerat den där hon tog den ifrån..sööötnos!! hihi..jag behöver inte vara orolig för min tös inte..hon klarar sig ute i stora världen!! Så vi kom ut alla samtidigt från systemet ;)... Dom är såå duktiga mina barn..oj vad jag är stolt!!! <3<3<3..inget gnäll på en hel dag, även fast vi flängde runt så!

Hemfärden gick bra..är ju alltid kö på motorvägen nu.. pust..men de va lugnt.. Nu e vi hemma och jag har gjort tacos till oss..då blir Gustaf glad...hans favvo... Elias sover sött!

Imorgon kommer Maria och hennes två barn hit.. Maria är Gustafs kusins fru =).. Hon ska vara här under dagen med sina barn, då våra män är ute och spelar golf.. sen blir det fest på kvällen..hoppas dom har fest även om solen inte skiner!! Jag har ju peppat inför detta läänge..annars får jag och gustaf och dom som vill dra ut ändå =)


PUSSSSS till alla! Ha en underbar helg!!

Välkommen hem min fina Evelina!! <3

1 kommentar:

  1. Det va superkul att se igår, ja gud va dom lekte...hahaha supersöta ju! :0)) Vi kommer gärna & leker någon dag vore kul nu när sommartider på dagis börjar & allt. Har ju lucce hellre hemma så man kan hitta på något menar jag...8-11 ska han gå annars & det e ju inte så mycket! Ha en riktigt kul utekväll nu, kramkram från mig :0))

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!