Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 27 juni 2009

Mor och Dotter dag idag!!



Idag ska Annéa och jag åka iväg utan brorsan!! Det behövs ibland...att hon får vara med mamma och bara mamma! I nästan två år så var det ju så varje dag..sen kom lilleman och tog halva spotlighten!





Så idag åker vi till en sjö i hovsta och badar,,,vi tar med oss en kompis till mig och en kompis till Annéa..(Anna och Cesar). Då kan dom busa ihop, Cesar och Annéa! Kul för henne att leka med nån som är lika gammal..hon har ju inte varit på dagis sen i maj och oftast är det Alicia som är här och hon är ju Elias kompis.. så nu ska det busas ordentligt =)...KUL!!





Är skönt för mig med att bara ha en att hålla reda på och att jag kan känna att jag ger ALL uppmärksamhet till ETT barn utan dåligt samvete!!! Hääärligt!!





Pusss och kram..hoppas ni får en underbar dag i sommarvärmen!! Extra tankar till Cissi!!!!!!





Acka: Japp klart vi kommer ses när sötnöt Alicia fyller...då får dom busa allihop =) Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!