Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 21 juni 2009

Annéas 3års kalas!

Har haft ett underbart kalas för min älskade Annèa idag!! 3 år..tänk vart tar tiden vägen?? Hon fick massor med fint och vi åt massa gott fika..hihi...blev över denna gång med..även fast jag tyckte att jag bakat så lite... fast bättre med för mycket än för lite! Var sååå skönt att vi kunde vara ute hela dagen och busa och fika! Blir så mycket roligare för barnen då..och för mig med för den delen..som slipper städa ett helt hus efter kalaset! Här kommer lite bilder från dagen!

Tårtorna som jag och Anna gjort! Superfina om jag får säga det själv!!



Skär tårta med bästa farbror Niclas!




Fikar med kompisarna på sitt nya fina bord som hon fick av Daniel och Madde <3





En dockteater som oxå funkar som kiosk!!






Världens coolaste brud! Högklackade prinsesskor, solglasögon och paraply!!! hihihi hon vägrade ta av sig dom skorna.. sprang runt i höga klackar..inte alla som kan det =)=)

Tack för alla fina presenter!!!! Tack för att ni kom!!!


1 kommentar:

  1. Grattiiiiiis till stora tjejen =)
    Hihihihi gud så sött kort med paraply o högklackat o allt =)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!