Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 17 juni 2009

Helt slut!!!!

jag är helt slut!! så jag vill börja gråta faktiskt..Elias gråter nästan hela dagarna..vad är det för fel???? Kanske tänder, kanske magen, kanske inget, kanske allt...sååå frustrerande när dom inte kan prata!! Han är så mammig och jag får dåligt samvete och blir stressad så fort jag måste göra något annat än att just vara med honom! Jag måste väl för tusan kunna diska utan att höra skrik!!!??? Jobbig dag idag...han är ju inte ens nöjd ute..ute har ju varit min fristad..!! Där alla har kul och är nöjda..men icke..nu börjar han grina även ute! Hoppas det bara är en period och att det går över..Kanske känner han att han börjar bli stor..ett avstånd från mig! Ja vi får se.....

Ikväll kommer Evelina hit! Det ska bli mys..då ska vi kolla på Cityakuten..jag spelade in det allra sista avsnittet...sorgligt..har ju funnits i mitt liv sååå länge..haha!! Får se om det blir nån mat..är så förbannat trött på köket just nu!!! LÄNGTAR till Gustaf har sem. då kan jag få lite mer assistans här hemma om dagarna..

Såå nu har jag fått klaga lite..hoppas på en bättre dag imorgon...

PUSSSSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Du kan ju alltid ge en till mig:). Snart blir det MYS! Puss puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!