Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 10 juni 2009

lek och bus och stor mage!!!

Igår hade jag och barnen en fin dag! Först så lekte vi med Madde och Alicia som syns på bilden nedan =).. Sen åt vi lunch och förberedde oss för att Lilleman skulle få två sprutor, stackarn...men det gick jätte bra!! Min duktiga kille =)!
Jag pratade med vår bvc sköterska om Annéa oxå..om hennes laktos intollerans..vi har ju testat i ca 3 månader nu med laktosfritt och hon mår ju hur bra som helst nu..ingen klagan på magont eller utslag runt munnen eller lös i magen... Nu är det ju så att provet dom måste ta för att bekräfta denna intollernas är jobbigt...hon sa det iallafall...att dom helst gör det när barnet hunnit bli 6 år..aja men jag vill veta nu liksom...men nu måste vi testa med vanliga produkter i ett par veckor och se om det blir förändring...vilket jag VET att det kommer att bli...men jag vill inte att hon ska ha det här så jag kommer testa gradvis och se om hon kanske kan vänja sig vid laktos igen! Håller tummarna!!

Sen bar det av till Cissi och magen! Hon är såååå fin! Stor mage och så fin! Är dax vilken dag som helst nu! Spännande...jag kom dit med mina yrväder..haha..Elias röjde ju överallt..fick möblera om hos stackars Cissi..vill inte att han tar sönder något ju!...Toapapper överallt och tvättmedel nästan i munnen!!! ojoj =).. Tänk nästa gång så kommer vi hälsa på och då finns det en ny liten själ i deras hem! KÄRLEK!!! Du är så stark Cissi..allt kommer gå bra!!! Tack för igår!! <3

Idag bär det av till Ervalla..ska fira min bror som går ut nian idag..hur har han hunnit bli så stor>???? jag är ju inte äldre...eller är jag det !!!??? =) GRATTIS till dig!! Ut i stora världen...eller iallafall gymnasievärlden!

PUSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!