Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 2 juni 2009

Baka!!!

Idag har jag bakat som en tok!! Bullar (första gången i mitt liv)..gick super..muffins, chokladkakor och mer muffins..imorrn ska jag göra en sats med bullar till...sen på lördag kommer Gustafs lillasyster och hjälper mig göra tårtorna...en biltårta och en spindeltårta =).. Gustaf fyller på lördag så det blir ett litet kalas då..inget uppstyrt..de allra närmaste..men jag vill ju ändå bjuda på nå hembakt då..så vi snor några bullar från Elias kalaslager då =)..

Imorgon är en STOR dag!!! Min älskade son fyller 1 år!!!!!!!!!!

PUSSSSS på er!!!

3 kommentarer:

  1. Guuud va du är duktig! Haha jag har heller aldrig bakat bullar men det kommer väl =)
    Jösses så fort tiden går! Dags för storken att komma snart igen ;) hoho

    Pusssssssssss

    SvaraRadera
  2. Så himla fina bilder du lagt ut på dina små troll. Eller små, dom börjar bli stora nu, Elias 1år, vad fort det har gått. Tack för svaret om ersättningen! Ta hand om er! Önskar er en super dag i morgon! Puss & Kram

    SvaraRadera
  3. Ååååååå jasså det va därför du bakade idag gumman...med all rätt!! Alltid kul & bjuda på något man gjort själv smakar lite bättre då!! ;0)) Stora killen, 1 år imorgon!! Massa kramar till dig & barnen...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!