Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 17 juni 2009

EVELINA

Tack för att du finns Evelina! Du har funnits i mitt liv länge länge. Älskar dig och önskar dig allt gott i livet!

Ser alltid framemot våra onsdagar tillsammans...ikväll hann det inte bli så mycket prat, men jag vill gääärna att vi tar en utekväll med middag å grejer snart! Var ett tag sen nu!

Känner mig gråtig nu..vet inte varför.. är tacksam för vår vänskap!!

All kärlek till DIG!!!

1 kommentar:

  1. Å Älsakde VÄn nu blev jag blödig i ögonen. Du betyder så mycket för mig att ordet LYCKLIG klingar fin fint! Älskar Dej!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!