Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 23 juni 2009

Finns inga MÅSTEN!

Det finns inga MÅSTEN! Ändå består mitt liv till 90% måsten! Hur går det ihop..?? Jag försöker verkligen skärpa mig, leva i nuet och släppa gammalt och bara vara..HÄR och NU! Kämpar mycket med min mat och min vikt.. mående och kost hänger ju ihop..men vilket börjar man med..? Mår man dåligt äter man dåligt och äter man dåligt mår man dåligt.. Måste ju finnas en anledning till varför jag gör som jag gör mot min kropp..! Jag får gräva djupt för att hitta den riktiga anledningen till varför jag har preblem med kosten och måendet! Allt har en orsak och en anledning..sen ska man "bara" finna den!!

Har ju klarat det förut så varför inte klara det igen..men denna gång fullfölja och stanna i mitt välmående!

Jag har ju inget sötsug men äter ändå sött..så grunden till mitt problem måste ligga djupare inom mig!! Jag vet precis hur man undviker att få sötsug.. behöver inte den hjälpen! Jag behöver hjälp med mig!

Kanske är det tristessen att ha varit hemma i ca 3 år nu..får bara ut samma energi hela tiden..behöver ny in och ny ut oxå! Snart har ju G sem .. då kan jag gå ut och gå igen på morgonen! Det är riktigt bra för mig!


Ikväll ska jag träffa en vän och åka till ett speciellt ställe..de ska blir spännande =) Hoppas på nya energier där =)=)

Pussss på er alla och tack för att ni läser!! Tack Madde för att du lyssnar!!!!!! <3

1 kommentar:

  1. Ja det e svårt att ha en jämn balans när varje dag ser ut på ungefär samma sätt! Att vara hemma med två barn tar enormt på krafterna & tålamodet vilket kan känna att man inte får så mycket tid för en själv! Det e ju något man måste unna sig för att må bra & tar man sig den tiden så mår man bättre...att promenera gör mycket för mig med! Morgonpromenader e guldvärt, bra att starta dagen så! Jag finns här om du vill prata, e bra på att lyssna! KramKram söta du...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!