Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 8 juni 2009

BRA DAG!

Idag har det varit en bra dag..känner mig lycklig...kanske kanske är jag på väg åt rätt håll nu??!!!! Kunna ta emot kärlek!!!! Tänk att det ska vara så svårt att ta emot positiva saker!!?? Dumt är vad det är.. alla är vi ju värda att känna oss älskade och ta emot kärleken och tro på att den är ämnad för en själv!! Att just jag kan vara skit bra och vacker och bäst!! Alla är ju det på sina egna vis!! Att få en positiv kommentar om sig själv och känna att " ja jag är precis så bra som personen säger, det positiva jag just hörde är JAG" .. TRO PÅ DET!!!! Istället för att fnysa och säga "neeee inte är jag nå bra"... JO för tusan det är jag visste!!!!! Tro och känna att just jag är värd allt fint i världen, alla fina kommentarer..ta åt sig det och njuta och bli ännu vackrare, både ute och inne!!!!!

3 kommentarer:

  1. Du är så fin min vän!! Helt underbar, glad kag blir av att du känner att du är på rätt väg! Massa Kärlek till dig!! Massa pussar//Madde

    SvaraRadera
  2. Bra Maria!!
    Det e bara DU som kan göra dig lycklig från insidan...Du ÄR en fin människa utanpå såväl som på insidan, det ser jag i dina texter!! Du förtjänar att vara lycklig! Massa Kramar från mig...

    SvaraRadera
  3. Älskade vän. Skönt att du börjar känna att du kan älska och bli älskad, att förstå är en sak, att känna är en helt annan. Du ÄR kärlek. Krävs en hel del jobb att övertyga själen och egot om att det är så, att vänja sig av med det vi så länge fått lära oss, trott på men som var en lögn, en ILLUSION... utan någon sanning i, sök den du egentligen ÄR... Mött i kärlek, från en mästare till en annan. Din Anna

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!