Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 12 juni 2009

marieberg



Funderar på om jag ska åka till marieberg idag med dessa yrväder!!..hummm..har lovat Annéa nytt blitter..vilket betyder nytt nagellack =)..hon vill ha lila denna gång..har redan chockrosa =).. så vi åker nog...=)

Erika och Cissi: jag ska ju på poolparty på lördag..men det blir nog husparty istället ..iallfall om man tror på väderrapporten!!! Sååå de var inge mer spännande än det ! =)

Cissi om du börjar bli dålig i magen så brukar det vara ett tecken på att det är på G!! =) och om slemproppen kommer =) men den märker man ju inte alltid...

Pusssssss på er alla!!!! Evelina!!! jag saknar dig!!!! <3

2 kommentarer:

  1. ÅÅåååå jag ska också ta ungarna till marieberg idag tänkte jag, behöver köpa en doppresent & så!! Vi drar dit efter lunch, när tänkte ni åka? Kram från mig!!

    SvaraRadera
  2. Jaha, poolparty, vad skoj! Hoppas att vädergudarna ändrar sig! Slemproppen har jag inte märkt nå av, magen är det lite sisådär med...kanske på G trots allt. Jag vill ha ut h*n NUUUU...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!