Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 29 juni 2009

Svettigt!

Vart som tusan..men jag klagar INTE! Är inte alltid vi har lyxen att ha de så här varmt i sverige!! Dock tycker jag synd om mina gravida vänner som lär svullna upp nu!! Kalla kramar till er!!! <3... Jag är ju inte höggravid denna sommar..har ju lyckats vara det två sommrar förr =).. Har förresten inte fått min mens än...hur ska nu detta gå????!!!!

Idag drog jag med mig ungarna in till stan..ville hitta en fin och hyfsat billig pool..orkar ej pumpa pyspoolen längre!!! Vi hittade en på rusta..där inne hade dom ingen AC stackarna..fyyy för å jobba där..
PÅtal om ingen AC så jobbade jag i söndags..ojoj..stackras gamlingar...hos en tant vi var hos var det 30 grader varmt inne..fy tusan!! sen plastförkläde och handskar på det..snacka om att de rann svett!! Mycket nice!! Men det var kul att komma ut och få känna på "vuxenlivet"...ååhhhh det är verkligen min sista lediga sommar det här..sen kommer man bara ha sem i 4 veckor och måste pussla med dagistider å allt..ojoj.. nu börjar allvaret!

Nu är jag sååå trött..,värmen tar kål på en..är ju inte van vid sån här tropisk värme i kalla Sverige =).. Snart drar vi ju till Öland..hoppas vädret kan hålla i sig i 2 veckor till!!!!!!

Godnatt och sov sött..skönt att det finns fläktar!! Hade inte överlevt utan dom under natten =)!!

Grattis Niclas och Anna som förlovade sig idag!!! <3

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!