Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 4 juni 2009

BAKA

Tror fan jag bakat hundra tusen bullar, kakor och muffins..en cheesecake till Gustafs lilla kalas! Är heeelt slut...hoppas alla kommer gilla de jag bakat..annars känns de ju träääligt =)!! Ska bli kul at baka tårtorna på lördag =)!!

Idag var jag en sväng på stan med Evelina! Elias hängde på =)..jag fixa present till Gustaf och hämtade ut mitt pass...jag blev faktiskt nöjd med bilden..har aldrig hänt förut..haha..kolla inte i kors eller nååå!! ;) Hade en mysig kväll med Eve igår oxå..vi åt fisk i ugn som vanligt..men det är ju sååå gott..med färskpotatis!! MUMS!! Fisk ska man ju äta minst 3 ggr i veckan..!! Alltid mysigt och kul att vara med Eve..tycker om henne massor!! =) Tack för fina presenter! Ska bara hitta en krok så ska jag hänga upp den fina klockan hos Elias! Annéa plingar omkring med hennes fotlänk =)..fin fin!

Ne nu är det dax att natta lilleman..bompa och välling och pusta i soffan!! Ibland är kvällen den skönaste tiden på dygnet..eller ganska ofta faktiskt.. =) De timmarna man får för sig själv är ovärdeliga..då lagras energi för nästa dag!!

Idag var Annéas sista dag på dagis inför sommaren förresten! När hon kommer tillbaka har hon flyttats till "solen"..stora tjejen! 3-5 år är det på den avdelningen!

Imorgon blir det studenfirande..Gustafs brorson har blivit vuxen =).. synd för dom med detta kalla väder :(..men dom värmer sig väl med vissa drycker förtås =)

PUSSSS & KRAM på er alla!!

Cissi...jag tänker på dig och magen..kan det vara en liten pojke som vill ut snart mån tro!!! =)

2 kommentarer:

  1. Vad rar du är som tänker på mig! Vi får väl se vad som tittar ut! Bara bebis är frisk så får det bli vad det vill. Har inte haft så ont i dag, men det kommer framåt kvällen och under nätterna är det lite jobbigt. Hoppas att det vill komma nått snart! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Du e så duktig vännen...har bakat massor ju! :0))
    Kvällen e absolut mest avkopplande som du skriver, man laddar inför morgondagen...Hoppas ni får en fin dag med studentfirande, vi ska fira våran granne/barnvakt som också tar studenten...:0)) Lite roligt när man får tillbaka sina egna minnen från just den dagen. Kramar i massor från mig...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!