Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 15 juni 2009

Kallt

Mössa och vantar och jacka var det som gällde när jag var ute med barna idag...kära nån va kallt det var..vad är det som händer???..men efter midsommar brukar det ju vända till det bättre =).. I juli drar vi ju iväg till Öland med husvagnen..nice...hoppas verkligen på fint väder då ju!
Vår allra första campingsemester med familjen..Daniel, Madde och Alicia ska med oxå..får se hur vi löser sovplatserna =)..har ju ingen aning om barnen klarar att sova i samma säng som oss.. Elias har aldrig sovit i vår säng så jag vet inte om han kan det ens =)..Annéa är ju så stor så hon kan sova vart som! Men det löser sig säkert.. annars får männen ligga ute i förtältet med luftmadrass =)!

På söndag fyller min stooora tjej 3 år!!!! Tiden flyger som sagt! Så nu har jag börjat baka igen..temat är rosa..Annéa loves rosa och prinsess saker =)..Men jag ska nog inte baka så mycket som jag bakade till Elias kalas..blev en del över!

NU är det dax att sova..längtar eller fasar till torsdag..då får jag bekräftat Om det är något eller inte!!!!!?????

pussssssssss

3 kommentarer:

  1. 3år...tiden flyger som sagt! Du gör mig nyfiken ;) vad händer på torsdag?? Stor Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Vad är det som händer på torsdag? Nyfiken.. :)

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!