Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 1 maj 2011

Yttre och inre



Jag är här fast ändå inte..mitt huvud och mitt hjärta strider..jag är vilse i dom känslorna..!

Imorgon börjar min kroppsliga förändring, med hjälp av Madde. Kost och träning ska bli skräddarsytt. Tacksam för hjälpen! Mätning och vägning står på schemat. Ser fram emot det. Jag har kommit långt men behöver hjälp den sista biten nu.. Jag mår så bra när jag tar hand om min kropp..hoppas att mitt inre följer med.
 Är upp till mig helt och fullt. Jag vet det. Jag trycker på paus, men det trycks på play hela tiden. Jag har inget val, livet tar mig dit jag ska. Väntan är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!