Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 10 maj 2011

Hittat..




När jag låg i sängen igår så tänkte jag på mitt inlägg här innan..

Jag söker inom mig men jag har redan funnit mig, det jag har svårt för är att stanna i den känslan och att hålla mig kvar i mig och det jag vet är sunt och rätt. På något vis så sitter det i ryggmärgen att jag ej är värd att ha det riktigt, riktigt bra. Annars skulle jag ju inte falla ifrån. Självklart vet jag att jag är värd allt gott, men egot har en förmåga att ta sig förbi även de största hinder och staket! Det jag kan göra är att göra egot så litet att det ej tar sig över staketen. Där är jag på god väg. Så jag söker egentligen inte längre. Jag vet mycket väl att jag hittat rätt..Nu gäller det att underhålla allt. Det vill säga MIG! Det enda jag kan göra är att ta en dag i taget!

Jag är lycklig men jag vill ständigt utvecklas. Stanna för mig är lika med döden..iallafall inombords. Det är då jag kan känna att jag ibland låter andra styra. DÅ gör det ont. När jag inte går på min stig och styr över mitt liv. Men där är jag oxå på god väg!

Ikväll blir det jobb. Då gäller det att andas.

Ta hand om er!!

PUSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!