Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 29 maj 2011

GIRLS

 Finaste Sandra och jag

 Värdinnorna för Girlsträffen

 Ansiktsmålning

 Hopprepstävling..jag var sjukt bra =)

 Tävling =)

 Fiskedamm

Söta tjejer!


En lyckad GIRLSträff blev det. Värdinnorna hade satsat på barnkalastema! Hihi vi blev barn på nytt allihop. Kul tävlingar, ansiktsmålning, korv med bröd, marängswiss och fiskedamm, och sedan tacos och vuxendricka till middag, precis som ett kalas ska vara! Jag valde att ej gå ut sedan på kvällen. Kände helt enkelt inte för det. Bodde precis bredvid så det var ju smidigt att bara gå hem =)


Tack fina tjejer för en fin och kul dag och kväll!

Nästa träff är det jag och en till tjej som ska hålla i det...huummm mycket att planera alltså =)

5 år har vi hållit på nu, Girlsgänget. Hur kul som helst har vi haft och vi fortsätter flera år till hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!