Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 16 maj 2011

Helg en vardag




NU tar jag helg! Ledig i två dagar nu! Mycket välbehövligt och skönt! Även fast jobbhelgen varit lugn så är det slitsamt att jobba måndag efter helgjobb!

Livet är gott annars. Har just sprungit 6km på 6 min kortare tid än förra gången jag sprang samma sträcka! Det är helt gudomligt att springa! Så glad att jag vågade testa och verkligen älskade det så jag kan fortsätta.

Just nu längtar jag till min date med Sandra på fredag och sedan längtar jag till Katarina som jag ska till nästa tisdag! Ska bli skönt!

PUSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!