Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 6 maj 2011

Helg



Längtar till sommar och uteserveringar...

Haha idag har jag gått som om jag skitit på mig. Gå nedför trappor har varit nästan omöjligt. Har fått ta barnsteg nedför och hålla mig hårt i vägg eller handtag..haha! Så ont har det gjort i benen efter mitt träningspass. Men det är det värt. Är ju då jag vet att jag gjort nå bra!

Nu har jag just avslutat ett biceps, triceps och axelpass. Gick bra. Detta betyder väl att jag inte kommer kunna röra ben Eller armar imorrn. =)

Ska bli så skönt att åka till Sthlm imorgon. Hotell och bara vara. Ätardag har jag oxå. Ska försöka ta det lugnt med det ändå..så jag kan äta hotellfrukosten oxå =). Det känns så bra med kosten och träningen nu. Så nice att ha det så strukturerat. Iallafall tills jag nått ett delmål. Sen får vi se.

Hoppas ni alla får en jättefin helg!!

Ta hand om er!!

PUSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!