Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 8 maj 2011

Skön helg!







Snygg färg efter intervallöpning =)


Helgen har varit jätteskön! Lämnade barnen hos mor och far sen satte vi oss på tåget och åkte till Sthlm. Vädret var underbart och mysfaktorn hög! Vi strosade runt på stan och handlade lite. Sen lade vi oss i hotellsängen och kollade tv och sooooov! Mycket skönt! På morgonen gick vi ned och åt frukost för att sedan gå ut på en powerwalk. 5 km blev det. Mycket härligt! 
Sen tog vi oss en tur på staden igen. Men vi fann inga förvaringsboxar så den tunga väskan som jag packade med alldeles för mycket saker för ett dygns vistelse fick vi släpa på. Så vi satt mest och tittade på människor, vilket är väldigt kul det med =). Tåg hem, hämta barnen, sen ut på ett intervallpass. 4 km löpning med tokspurt upp för två olika backar 3ggr på varje. Sedan springa hemmåt och tokspurta en seg lång backe till. För att sedan tokspurta sista biten hem. Fy tusan. Trodde jag skulle dö. Men det gjorde jag ej =).

NU är jag nöjd. Har njutit helt och fullt och varit hälsosam samtidigt. 

Nu är det mycket träning i min blogg. Men det är vad mitt liv handlar om just nu. Träning, kost och en vilja av stål =). Kanske, kanske kan jag inspirera någon själ därute till att börja ta hand om sin kropp bättre.  Det är värt allt slit. Belöningen är så stor. Den är stor redan nu och jag har inte ens kommit i mål =).

PUSS PUSSSSS

1 kommentar:

  1. Aaaaa så mkt träning.. Önskar mig lite om dina känslor oxå!!! Hur mkt du än tränar så tränar du väl ihop med dina känslor...jag vill veta mer om marias känslor!! Pusss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!