Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 3 maj 2011

73,6


Ny vecka..NU börjar mitt strukturerade mat och träningsschema gjort av Madelene Yourstone Lic. Personlig tränare. Följ hennes blogg här:  http://madeleneyourstone.shapemeup.se/ 
Jag behöver hjälp med dom sista kilona och hjälp med att komma i form på riktigt. Jag har kommit långt men nu krävs det det där "lilla" extra för att få det resultatet jag vill ha! TACK MADDE!!!

Jag ska äta kolhydrater. Potatis som jag älskar =). Jag följer schemat slaviskt. Jag älskar när det står precis vad jag ska göra och äta. Då är allt så lätt. Med lite mer planering så går det alltid att ha mat för dagen och helst dagen efter. Mellanmål i väskan sen är det bara att köra!
Träningen börjar jag med lite lugnt denna vecka. Har ju varit sjuk så jag vill inte att det blir värre igen. Igår var jag ute och gick, men det ryckte rejält i springtarmen =) Så jag är nog snart igång med löpningen igen!  Önska mig lycka till!
Att jag skriver om det här i bloggen är för att få ytterligare lite mer press att klara det.


En gång i veckan blir det vägning och varannan vecka mätning! Ni får följa med på resan och förhoppningsvis få se bra resultat!

Mått kommer snart..har dom ej i huvudet.

PUSSS PUSSSSS

Vem vill hänga på förresten?

3 kommentarer:

  1. Du är verkligen jätte duktig! Makrill, mmmmmm ;)Tack för förm min fina vän!! Kämpa på! pusss

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig Maria, Är helt 100 på att du kommer klara detta... Med Maddes hjälp och din vilja så kommer det inte kunna gå fel! Love you... // G

    SvaraRadera
  3. Du kommer klara det hör galant!!! Du är verkligen JÄTTE DUKTIG!!!
    Massa pussar

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!