Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 4 maj 2011

Gråt och skrik


Utfall

Benböj



Sitter och darrar och svetten sprutar..så ska de vara efter ett träninspass a la Madelene!! =)

Gjorde benböj och utfall tills jag grät..då måste det ge resultat!!?? Tur att barnen inte är lättväckta, för skriken på sista övningarna var inte låga..haha! Sjukt skönt var det. Jag kan göra så mycket mer än vad jag någonsin trott. Jag är stark!!

Nu ska jag välförtjänt lägga mig i soffan och kolla dubbelavsnitt av Greys!!

Åt potatis idag..en vardag!! Stort och gott för mig =)

PUSSS PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!