Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 17 maj 2011

Livet




Tillåta mig att leva!

Det kom till mig nu. Att livet är här och nu, att vänta på livet är bortkastad tid! Att hela tiden vänta på att något ska hända, att vänta på något gott, att hela tiden vilja någon annanstans. Det är att inte leva! Att se att livet är varje dag i varje stund. Livet är NU! Inte då eller sen! NU!!

Jag vill verkligen leva nu..jag vill gå på min stig och njuta av varje steg jag tar. Att omfamna både det mörka och ljusa som kommer i min väg. Att våga ta tag i rädslorna som kommer och se dom för vad dom verkligen är, en skatt. Rädslor öppnar upp för förändring. Bara jag vågar hoppa så kan inte rädslorna dra ned mig. Då öppnar dom istället dörrar till nya insikter och nya utmaningar. När jag vågar se mörkret för vad det är, mitt innersta mörker, då kan jag leva! När jag låter både mörker och ljus vara en del av mig. Att låta båda sidor bli ett. DÅ blir jag kärlek och hel.

Att se det mörka i oss som något negativt kan göra att vi inte ser vårt hela jag och verkligen ger oss tilliten till att vara oss själva fullt ut. Att istället omfamna Allt inom oss gör oss fria och ljuset kan skina igenom på ett helt annat sätt. Att låta känslorna styra och tro på att det vi känner är det rätta!

Jag väljer känslan! Jag väljer att tro på det jag känner, jag väljer att känna mig fram genom livet! Jag har tillit till att min väg är den rätta och att om jag följer känslan vid varje vägskäl så ska jag komma rätt!


Jag är kärlek.
Jag är här och nu.
Jag skapar kärlek och glädje till mig själv i mitt liv.
Jag är fri.
Jag är.



PUSSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!