Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 19 maj 2011

Val i livet






"Det finns inga felaktiga val - endast omvägar till lycka och harmoni. Alla mina val är de rätta för stunden, även de som skapar smärta och lidanden." 
/ Kristina Wennergren


Fick denna text till min telefon idag. Den är ju så sann. Alla gör vi val i livet och många av oss tar långa omvägar för att finna harmonin. Men med det så är det inte så att det är Fel val vi gör. Vi var tvungna att göra dom valen för att lära oss. Eller hur!!?? Hur hade vi annars lärt oss att se när det är rätt, lärt oss att känna när det är rätt, om vi hela tiden blev matade med lycka och harmoni, utan att behöva göra ett endaste dugg för det! Vissa av oss här i livet får hårda läxor. Men enligt mig så kommer det alltid något vackert  ut ur något smärtsamt. Tillslut!

Hur många av oss har gått igenom smärtsamma förändringar genom livets gång. Hur många ggr har vi tänkt att sån här smärta klarar jag inte av. Men Helt plötsligt står vi där, starkare, klarare och med mer kraft och ljus än vi nånsin haft förut. För att ur smärtan i förändringen kom klarhet och harmoni. Tillslut!

Jag väljer att inte döma mina medmänniskor för de val de gör i livet. För jag vet att det är deras resa och dom måste lära sig. Samma gäller för mig. Men ibland kan min klarsynthet göra ont, fruktansvärt ont...eftersom jag då inte kan gömma mig bakom något eller någon..för jag vill vara sann. Men lätt är det inte! Jag är tacksam för att jag lärt mig så mycket de senaste 5 åren..jag är tacksam för de kontakter jag skapat.

Ge inte upp! Det finns alltid hopp och det finns alltid en resa för just dig! Våga ta reda på varför du gör just din!

PUSSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!