Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 21 maj 2011

Före och efter..

 Kosläpp

 Farmor och Elias

 Nostaligtripp! Min gamla låg och mellanstadieskola!





Juli 2010

Maj 2011

Ser ni nån skillnad ?? Fy tusan..det har hänt grejer..särskilt med motivationen... Grävde fram en hemsk bild från ett år sedan..men det är kul att se skillnaden så tydligt =)



Haft en fin dag med kosläpp, loppis i Ervalla och kaffe hos svärföräldrarna.

Det börjar visa resultat med kost och träning nu.. 3 kilo ner och cm försvinner runt midja och andra kroppsdelar =). Jag kör verkligen hårt och det är så kul att det syns. Jeans och ett kort linne har jag inte haft på några år.. alltid stooora linnen och tröjor..NO more!!

Nu är det bara att ge gärnet ännu mer..!!

Tack för en fin dag bejbi! Hoppas på en lika fin kväll!

PUSSSS

1 kommentar:

  1. Nu ser du det jag ser gumman, sån sjuk skillnad från bara en månad tillbaka.. Din motivation och beslutsamhet är helt otrolig. Jag vet hur mycket du kämpar och jag är sjukt stolt över dig...

    i Kärlek.. // Gustaf

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!