Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 12 maj 2011

Energitopp!




Vilken bra dag det varit idag. Jobbat, gick bra, sprungit, gick bra, varit harmonisk med barnen och köpt ny gräsklippare så gräsmattan ser gudomlig ut =) Iallafall halva! Är så skönt när jag är så här lugn fast full med energi.

Denna veck har jag varit sugen varje dag på att ta något onyttigt! Men icke..jag slevar i mig min kesella med hallon medans jobbarkompisarna vräker i sig kaffelängd! Motivationen är större än någonsin och jag vill inte och kommer inte falla..känns så sjukt bra med både träning och kost! Är så himla kul när musklerna börjar synas och lagret som jag ej vill ha på kroppen försvinner mer och mer..har till och med köpt jeans. Det har jag inte gjort på 3 år! Men tålamodet får jag jobba med. Ibland känner jag att jag vill få bort allt på en gång. Men detta är en process där genvägar ej finns...så jag får ta en dag i taget. Gustaf ser stora förändringar hur som. Jag är nog lite mer självkritisk. Men det är ju för att jag har ett mål i sikte och än har jag ej nått det. Glömde ju skriva förra veckan att min första vecka med kost och träningsschema resulterade i minus 2,1 kg. Detta genom att äta på fasta tider ca 5 ggr om dagen och träna 5 dagar i veckan. Träningen kan jag göra hemma genom att springa eller göra styrkeövningar. Så inte ett öre lägger jag ut! Nice!

När viljan finns så finns det inga gränser! Jag är stolt och glad över att jag äntligen funnit den sanna glädjen i att ta hand om min kropp! För det har jag!  Tragla en hel del med själen och tillslut hänger kroppen oxå med på den resan!

PUSS PUSSSSS

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen super duktig!! Pusss

    SvaraRadera
  2. Roligt när det ger resultat! Du är absolut värd ett par nya jeans!!! puss Emma

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!