Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 9 maj 2011

Svar till anonym..




Tack Anonym för din kommentar.

Ja du, vad söker jag? Jag söker inom mig. . För jag vet att det inte finns något eller någon utanför mig som kan ge mig svaren eller göra mig lycklig. Jag tror att det är det jag tycker är svårt, Svårt att göra i ett förhållande, eftersom det gör mig ibland till en väldigt osocial person och en person som bara fokuserar på mig. I ett förhållande så kan det vara opassande. Därför kan jag ibland inte njuta av familjelivet helt och fullt. För att jag inte kan ge allt av mig till mig själv och familjen samtidigt. Det betyder inte att jag inte älskar dom. Men det är så jag känner.

Att arbeta med mig själv är något jag verkligen vill. Det är inte en hobby för mig att gå mot mina mål eller att be till mina änglar, att vara jag i alla lägen, att vara sann mot mig. Jag vill leva det fullt ut. Och just nu i mitt liv finner jag det svårt. Jag vet att det är för att jag inte ÄR sann mot mig själv. Men rädslor sitter så hårt i mig så steget ut är väldigt långt just nu.

Det finns inga hinder, bara dom jag själv skapar. Jag vet allt, men låter ändå rädslor styra. Så mitt svar är att jag är rädd.

En dag i taget!

Tack för att du läser och för att du kommenterar!

KRAM Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!