Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 29 april 2011

Tecken



Jag ligger på spik, lyssnar på min fina meditation. Jag ber om hjälp. Jag ser min bok " Himlen på jorden" som jag glömt i ett hörn och inte läst ut. Jag läser och märker att allt jag läser handlar om det jag är förvirrad i. Att ta ansvar, att vara sann mot sig själv, att våga ta beslut. Så underbart hur det fungerar. Att jag just idag ska se boken och vilja läsa den. Har inte haft lust alls att läsa de senaste veckorna..men just idag! Älskar när det är så tydligt att jag får budskap till mig. Jag tar tillvara på orden jag läst.

"Att sätta igång en process som förändrar livet är för det mesta mycket smärtsamt"

TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!