Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 17 april 2011

Önskar



Jobbhelgen över..delad tur och dagjobb idag..oj oj..men jag överlevde. Mycket tack vare fina kamrater och mycket skratt. Hade inte klarat mig annars! Nu har jag tränat och kan snart lägga mig i soffan och känna mig nöjd över mig själv =)

En dag i taget..mmmm svårt ibland..men jag vill inte ta mer..NU vill jag njuta och jag vill tro och jag tror att om jag verkligen vill ha något och önskar mig det med hela mitt hjärta med ödmjukhet så kommer det inträffa! Ordet aldrig existerar ej i mitt sinne..för vem får något om man aaaaaldrig kommer få det! Nej nej..jag har tillit..skönt! Allt det du önskar, det kan du få! Mitt motto!

Jag vill säga Grattis till Madde som är superduktig och snart personlig tränare! Stolt är jag!!!!

Ta hand om er och se hur vacker våren är..det gröna spirar och blommorna kommer upp för att möta värmen och solen! Så underbart! Njut NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!