Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 4 april 2011

Ledig




Äntligen är jobbhelgen över. Jag är helt slut idag. Så trött. Delade turer är inte skonsamt alls. Lär ju inte bli högre kvalité inom vården med dessa turer hur som. Blir ju som en zombie efteråt. Fick han medicin?..de vet jag inte för jag är så sjukt trött så jag är bara förvirrad. Bra jobbat!
Fast det är faktiskt efter själva helgen som tröttheten verkligen sätter in. På jobbet är man ju proffs och kör på och ger massa fint. Sen faller man som en pannkaka när man kommer hem istället. Jag hade en bra helg. Energin var faktiskt hos mig och jag kände att jag kunde ge. Det tråkiga är att den inte finns kvar på hemmafronten efteråt. Men jag får bygga upp den igen nu då =)

Tränade igår kväll. Bättre än inget blev resultatet. Haha har tagit i mer förr. Men jag var ju som sagt väldigt trött. I veckan blir det nyttigt. Att det ska vara så svårt att inte äta nåt med socker bara för att det är helg. Skärpning!! Vardagar har jag inga problem att hålla mig borta från skiten. För det är verkligen skit. Min kropp och mitt inre mår verkligen inte bra av det. Men makten i sockret är starkt. Läskigt starkt.

Nu kommer snart mor och far på besök.

Ha en underbar dag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!