Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 6 april 2011

Gott och blandat




Dagen idag har varit en kamp att övervinna sötsuget. Mycket frustration men ändå ett lugn..aaa att jag alltid ska vara dubbel. Dubbla känslor nästan hela tiden. Kanske ställer jag om mig i alla delar av mig sedan kursen. Allt ska ju falla på plats och jag ska bli jag. Ja så är det nog. EN dag i taget..då går allt!

Jag tog med mig barnen och picknick ut i skogen idag. Det var skönt. Jag passade på att strosa runt lite själv medans barnen lekte. Jag fick då till mig att jag skulle ha mer natur och mer levande i mitt hus och vid mitt altare. Så därför tog jag med mig en fin sten och två fina pinnar till mitt altare. Sedan köpte jag rosor att ha i sovrummet.  Det kändes bra. Blev fint och altaret blev renare på nåt vis. Fint när jag får budskap till mig.

Nu har jag tränat och ska kolla Greys snart. Känner mig nöjd med dagen ändå. Barnen har varit glada och jag har skrattat några ggr..det får duga =)

PUSSS PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!