Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 23 april 2011

GLAD PÅSK



 Moster "apan" fick vara lektant hela dagen =)

Underbart!



Hade en underbar dag igår..de regntunga skyarna blåste iväg och kvar blev blå himmel, värme och en otrolig sol! Vi åt gott och drack gott i Ervalla! Hade mycket mys! Lite för mycket godis slank ned..men så är det ju med påsken. Syndens högtid ;)

Just nu sitter jag och är nöjd med mig själv. Sprungit mina 5 km. Eftersom vin och godis inte är den bästa uppladdningen så var det väldigt jobbigt. Men jag stannade inte en enda gång och jag sprang till och med snabbare än förra gången. Finns viljan så kommer man hur långt som helst!

Snart ska Annéa ut och ge bort sina fina teckningar och få godis i utbyte mot dom =). Hon är så duktig på att rita. Min påskakärring!


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!