Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 20 april 2011

Jo då...

GLAD PÅSK!!


Haft en  fullspäckad dag på jobbet..köpt tio kg godis till arbetskamrater och tagit hand om de äldre..vet inte varför jag är så trött..men det räckte väl helt enkelt.. Jag jobbar ej i påsk, så godiset lär jag inte se röken av på måndag när jag jobbar igen =) Inte om jag känner min grupp rätt iallafall...kanske nån liten hård lakrits ligger kvar på botten =)

Jag höll mig bra idag. Jag och min kamrat lade i alla dessa tio kg godis i 4 stora ägg. Jag tog tre små godisar av dessa kilon..inte så farligt tycker jag .. dom sprang jag av mig på jobbet sen =) Sen bjöds det på tårta men det skippade jag. Jag känner mig extra stark då. Jag vill känna nu under påsk att jag kan ta lite godis och äta..därför äter jag inget skit nu innan..då har jag ju liksom redan utnyttjat ätardagen..!

Idag tränade jag..fy fasen va jag var omotiverad. Har inte hänt på väldigt länge nu. Jag tyckte inte de skulle bli kul och de blev det inte heller. Jag känner av mina benhinnor och kan därför inte ta ut rörelserna. Då blir det helt värdelöst att stå där. Jag vill verkligen inte att det blir värre. Min största skräck är ju att inte kunna träna! Jag får styrketräna mer än att hoppa nu då!

Nu ska jag och ett glas rött lägga oss i soffan och fira in påsken och ledigheten!!

PUSSS PUSSSSS

Grattis till Madde som numera är Licenserad PT!!!!! STOLT!!

Grattis till Erika och bebis i magen! Eller nej, mirakel i magen! Ta hand om ER!!

Konstverket på övre delen av inlägget är ritat av ingen mindre än Gustaf Eklöf!!

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!