Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 26 april 2011

Hummmm

 COOLA

SÖTNÖTAR
 KÄRLEK!
 

Lite bilder från Påskafton!

Mina söta Gudbarn fick besök av påskharen =) Sötnötar!!

Elias tog en tur på motorcykeln med farfar!


Börjar känna av halsen. Inte kul. Vill vara frisk och kunna springa. Men har köpt mina mirakel halstabletter, Colizin! Dom brukar hjälpa! 

Känner mig väldigt odjup! Bara trött och tråkig. Tråkigt att skriva att jag är tråkig. Jag har svårt att leva ut känner jag..bara gör det jag måste sen är det inte nå mer. Fick mersmak av att vara ledig nu under påsken. April är väldigt lång..har ju varit april nu i åtta veckor känns det som=) Jag vill ha maj! Då händer det lite iallafall. Hotell, Katarina, Girlsträff och date med Sandra. Känns som en bra månad =)

Jag fick lönehöjning idag. Väldigt fin höjning. Jag är stolt. Är ju individuella löner så då kan jag ju ta åt mig över höjningen =) Tack!!

Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och leva..vore nåt de!

PUSSS PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!