Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 18 april 2011

Positiv

 Är inte pappa hemma och drar cykelvagnen så tar Annéa tag i det själv =)

 Hängmattan är alltid lika kul

Min utsikt från solstolen


Min dag har varit full av energi! Varit ute mest hela tiden, till och med ätit ute..mys! Ungarna har lekt hela tiden. Min söta Madde och hennes troll kom förbi en stund oxå..mycket uppskattat! Tack för positiv energi Madde! Du strålar!

Nu har jag vikt mina två maskiner med tvätt och städat huset..jag kan alltså lägga mig i soffan och vara väldigt nöjd med min dag!

Imorrn blir det utbildning i demens..sen vara ute resten av dagen om vädret är lika underbart som idag..det får jag se!

Jag har verkligen njutit idag..det är så härligt när jag ser och känner det härliga med att leva och finnas här just nu!

PUSSSS PUSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!