Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 15 april 2011

Inga ursäkter!



Fotograf: Annéa Eklöf =)


Det finns redskap för träning vart jag än vänder mig!! Ett bord och en boll eller bara ett bord, det räcker.  Ett par hantlar är ju alltid bra att ha hemma. Behöver inte vara dyrt..finns bra på Rusta! Jag finner inga ursäkter till att inte bygga muskler eller att bränna fett..jag ska KLARA detta denna gång!! Är på väldigt god väg! Är jag ensam med barnen och gymmet är långt borta..ja men då fixar jag ett gym hemma, svårare än så är det inte!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!