Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 6 april 2011

MIN energi

 Älskade skogen!



Nu är tid bokad för att åka till fina Katarina i maj. Jag och bästa Madde! Blir som en fin date för oss två oxå. Två jobbande/pluggande/tränande småbarnsföräldrar hinner inte ses så ofta..trots ca 200 meter mellan våra hus..Men vi får ha kvalité när vi väl ses =). En del torsdagar blir det ju när Madde snällt tränar mig förstås..det är uppskattat. Jaja Katarina blir mycket bra =). Kan vara skönt att få en utrensning  innan sommaren och semestern!

Annars går livet framåt. Jag känner en del frustration och irritation. Nacken krånglar..men jag tror att den står för något. En slags stress. Jag vill springa mer. Köpa löparskor och sen ge mig ut. Är så jäkla skönt för själen.

Jag är lat. Väldigt lat faktiskt. Jag har alla redskap men jag tycks inte finna tiden till att ta hand om mig som jag bör. Fast det är svårt med två små barn som vill ha MIG hela tiden. Fem min är svårt att få..går jag upp för att sitta vid mitt altare så är det tripp trapp små fötter som kommer undrar vad jag gör.. Annéa kan jag förklara hyfsat för men Elias vill inte riktigt förstå att mamma behöver lite tid själv ibland =) Min träning är min fristad. Men ibland behöver jag var helt helt själv. Är mycket energier i träningslokalen. Jag behöver vara i MIN energi oxå och bara i MIN! Så jag hittar tillbaka till mig emellan varven. Nu börjar vädret arta sig så nu ska jag gå ut i skogen mera. Med barn eller utan. Jag kan andas där medan barnen leker..är så fint att bara titta på alla träd. Det ger mig lugn. DET ska jag göra idag.. ta med lite kex sen gå ut. Så enkelt kan det vara!

Ta hand om er alla! Våga ta hand om dig själv och sätta dig själv främst! DU är värd det!

PUSSS PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!