Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 12 april 2011

Springer mot tilliten..




Idag drog jag på mig löparskorna och sprang iväg..hela 5km nonstop! Jag fattar inte varför jag inte började tidigare..oj va kul det är och jag känner att jag snart kommer kunna springa ännu längre..ska försöka våga mig på att öka tempot oxå..men just nu är jag väldigt stolt över mina 5 km! Jag springer ute för dom som undrar..ej på band.

Tror detta med löpningen kommer bli min räddning i mycket..hjärnan rensas totalt och kroppen får bli trött på ett skönt sätt. Med härlig musik i öronen kan jag komma hur långt som helst!



Annars tar jag en dag i taget. Jag måste vara uppmärksam på när min energi går åt fel håll eller när det tas ifrån mig. Jag kan ibland ge så mycket att jag blir helt uttömd. Jag har då glömt mig och låtit den sippra ut. Så jag övar mycket på att se och känna när detta sker. Att få stopp på det innan jag är helt utmattad. Ta mig en minut att andas och bara vara..det behöver som sagt bara ta en minut..den minuten kan jag finna när som helst och ska därför ta mig den minuten för att bara stanna upp och hitta Mig mitt i allt som sker runt mig. Svårt men ett måste för att jag ska kunna följa denna väg och vara Jag i alla lägen..


Jag har ju valt detta..att vara medveten och att vara sann mot mig själv och andra. Då måste jag även ta ansvar för detta och leva som jag lär.. jag är livrädd ibland..men om jag tar ett steg i taget och inte rusar fram, så vet jag att jag kommer må bra på vägen! Ha tillit till att jag gör rätt.

1 kommentar:

  1. BRA JOBB Maria 5km!! Underbart! Å tack för ett riktigt bra och jobbigt pass igår. Puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!