Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 8 april 2011

JAG





Idag bubblade det i mig som aldrig förr på jobbet..haha dom frågade till och med om jag var onykter..Jag kunde liksom inte sluta le eller skratta! Men mitt svar var att jag bara är lycklig..så enkelt är det!

Älskar sådana perioder och dagar i mitt liv..när allt bara flyter och jag verkligen kan känna att jag står utanför det negativa.. Jag brydde mig inte alls om min negativa arbetskamrat som tjatar om hur mycket det är..jag bara skratta och sa jaaa så är det!! Ingen feeback får hon från mig inte..Jobbet är vad vi gör det till och jag är lycklig över min fina grupp som jag jobbar med..samarbetar som gudar och kan kommunicera så fint! Hur kan man klaga då!!??

 Ikväll blir det ett glas rött med mig själv Gustaf är på fotboll. Men det har jag oxå varit, Annéas fotboll =) Dom börjar bli sååå stora, grupp 06:or!!

Nu ska jag inte landa..jag vill leva i denna känsla ett tag till..jag vet varför jag har den och jag är så stolt över att jag är jag! Stolt över mina insikter och allt jag lär varje dag!

PUSSSS PUSSS

1 kommentar:

  1. Maria! Underbar blogg som jag halkade in på för ett tag sedan. Ger mig styrka och positiva tankar. Hälsa dina underbara barn från gamla "dagisfröken" Emma! Hoppas allt är bra med dem! Kollade igenom teckningarna igår som jag fick från barnen när jag slutade och det rann en liten tår! Saknar dom massa! Stor Kram Emma

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!