Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 26 oktober 2009

Trötter

Mina finaste bompamyser!


Sara, Anna och jag..ON the dancefloor!




Idag är jag trött. Blir väl så dagen efter dagen. Vi hade sååå kul i lördags. Skrattade mycket. Alltid härligt. Vi testade Ritz. Var sjukt lång kö..men är man glad i hatten så gör inte det såå kycket. Stod som packade sillar i kön. Men vi bondade med våra kökompisar så då blir ju allt så mycket lättare =)... Vär därinne så dansade vi tills jag var tvungen att ta bussen för att åka hem. Positivt är ju att bussen går precis runt hörnet =).. Tack Anna och Sara för en fin kväll!


Har tillbringat denna dag i Hovsta mestadels. Släkt från sthlm kom och hälsade på. Då får man passa på att ses!


Min bejbi överöser mig med komplimanger och fina kärlekförklaringar! Jag har så svårt att ta det till mig! Jobbigt! Vill ju så gärna känna allt! Vilja fatta att jag är värd alla dess ord! Känner mig låg just nu. Vill komma upp igen. Vill känna allt jag vet att jag är värd att känna.
PUSSS PÅ ER ALLA FINA SJÄLAR SOM LÄSER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!