Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 4 oktober 2009

Agnes har kommit till världen!



Nu är hon äntligen här, Agnes! kl 01.54 den 4 okt-09 kom hon till världen. Finaste Madde och Daniel har skapat ännu ett underverk! Är så glad för er skull. Vi finns alltid för er. Vad ni än vill ha hjälp med så finns vi.





Igår jobbade jag kväll. Sjuk och febrig var jag. Men jag proppade i mig ipren och alvedon. Kl. 19 fick jag ett mess från Madde om att det nog var på G!!! KUL! Tänkte att inatt händer det eller nästa natt. Jag hann komma hem och precis sätta mig i soffan, ta en skopa glass, när det plötsligt ringer. Det var Madde. Du får nog komma hit nu för jag ska föda...hihih...jag åkte dit på en minut tror jag..haha! Söta Madde hade sååå ont. Men iväg kom dom och jag sov över och tog hand om Alicia. Sen kom det efterlängtade mms:et. Agnes är HÄR!!!





Vi hade en fin dag med Alicia sen. Var hemma hos oss och hon var en solstråle hela dagen. Fina Alicia! Runt halv två kom Daniel och hämtade henne så att hon kunde få hälsa på sin lillasyster för första gången!





Sen fick jag oxå snosa lite. Var inte så närgången eftersom jag inte är helt kry. Gud så söt. Stort grattis till er älskade grannar och vänner!!!!!

PUSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Mys mys!! Kul!! Helt magiskt, fattar inte än idag att man lyckas klämma ut de små liven. Underbart! Massa Kramar

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!