Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 16 oktober 2009

Matgruppen

Idag åkte jag matbilen med Ellinor. Kära nån vad matlådor det var. Mycket att hålla reda på. Adresser, namn, nycklar, specialkost och ordningen. Men det gick jätte bra!! Skönt att komma bort från det andra jobbet en dag!

Dom hade visst haft en skitdag så jag är glad att jag slapp den energin. En del var så arga så att man kunde skära med kniv genom spänningen i rummet...uuuuu! Gillar inte sånt. Jobbar hårt med att inte låta mig dras med in i deras negativa och i deras hat! Får sätta upp en bubbla runt mig så allt negativt studsar av mig. Svårt men ett måste. Annars äts jag upp av det!

Jobba hela helgen, men en kort helg. Skönt! Jag går in med en positiv attityd så får vi se hur det går =)...

Imorgon blir det rally i Ervalla! Mamma ska laga rotmos..min favvo!!! =)

Tack Ellinor för idag! det var kul! Fråga gärna mig nästa gång oxå!!!!

PUSSSS OCH KRAM PÅ ER ALLA I REGNRUSKET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!