Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 29 oktober 2009

Scream fobi!

Detta är min värsta mask. Jag är så rädd för den att jag knappt vågar titta på min egen blogg nu! Jag är inte rädd för själva scream filmen. Men denna mask tycker jag är sååå jävla läskig. Har fobi för den. Självklart ska jag jobba KVÄLL på lördag. Den västa kvällen att var ute på stan om man INTE vill se just denna mask. Förra året höll jag ju för tusan på att köra över en massa ungar för att jag blev så rädd för dom med deras Jääääla masker! ÅÅHHHH Sara du får skydda mig på lördag!! LOVA!!!

4 kommentarer:

  1. Maria, jag har tagit semester på lördag... Stefan ska jobba lite extra...men jag ska tänka på dig ute i mörkret....Kommer gå bra!

    SvaraRadera
  2. 666.... du ÄR det största spöket av dom alla... tooookkkkaaaaa...
    Puss din rara fina Anna

    SvaraRadera
  3. håller helt me dig, tycker oxå den e skiiit läskig!! Kram Anett

    SvaraRadera
  4. mohahaha... de va så kul när du börna iväg när screamkillarna sprang mot dig.. hahaha

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!