Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 30 oktober 2009

En dag med Anna och Cesar

Idag har Annéa och jag haft en dag med Anna och Cesar..vi drog till lek å bus... mycket folk var det...glömde bort att det är höstlov nu =)..men de gick bra ändå...oj oj..den där Cesar är sååå snabb och är inte rädd för någe..vi flåsa som tokar när vi fick springa efter. Anna lurade upp mig i en luftslottskana med Cesar...var ju för tusan ett stuuuup när jag väl kom upp...men vad göra..jag var ju tvungen att komma ner. Skrek som en tok. Avskräckte inte Cesar som tur var. Han sprang upp direkt igen!! =)

I helgen blir de jobb...såg nu på schemat att jag jobbar både mån och tis efter jobbhelgen...det borde förbjudas...kommer jag vara ett kryss och energi hemma kan man ju glömma....ååååhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Ge mig pengar så jag kan plugga utan att bli ruinerad så jag kommer ifrån mitt jobb!!!!!

Sen vill jag slå ett slag för att vägra vaccinet...what...e ju en vanlig influensa..dom som brukar vaccinera sig kan ju göra det...men vad är det för vitts för mig!!! Riskera att bli lam eller få andra neurologiska skador..nej tack!! Då får jag hellre influensan i ett par veckor! Är bara läkemedelsföretagen som vill sälja mer mediciner och tjäna pengar! Allt handlar om pengar här i världen. Även människoliv tyvärr. Skrämma upp oss så att vi ska springa och få mediciner och sprutor som sprutar in gift i oss!! Neeeej!!! Sverige är expert på att mörka alla slags biverkningar man kan få av att vaccinera sig..inte bara av detta vaccin , utan av alla. I USA har dom kommit långt i att kartlägga och bevisa att det kan var långt mycket farligare att vaccinera sig än vad man tror. Men nono, i Sverige är allt frid och fröjd..tror vi! Allt för att tjäna pengar som sagt!

Jaja ikväll blir det idol...G kollar på hockey...får se om jag orkar hålla mig vaken tills han kommer hem!

PUSSS PÅ ER ALLA FINA! TA HAND OM ER!! TREVLIG HELG!

Lite bilder från dagen!

Sitter och väntar på att få hoppa studsmatta!




Äntligen!


Annéa kom ända upp med hjälp av anna.. hon är sååå duktig..jag vågade INTE!! Haha hade jag fallit hade jag ju dragit med mig alla andra barn i farten med min valross fart =)









Sen blev de lunch på Creperiet...fy tusan vad god mat dom har där- Lekplats för barna oxå...det gillar jag MYCKET!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!