Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 28 oktober 2009

Lugn förmiddag

Idag har jag en alldeles underbar förmiddag i lugn och tystehet alldeles för mig själv. Ungarna är på dagis och Gustaf fixar med bilen..Häääärligt. Ikväll blir det jobba av. Då är det skönt att ha fått en lugn start på dagen! Får INTE glömma att spela in greys!!!!!

Jaha, annars går livet sin gilla gång. Har skrivit ut ansökningsblankett till att plugga matteB i vår. Måste verkligen klara den denna gång. Annars kommer jag ju inte vidare i livet. Läste i tidningen att komvux kanske ska läggas ned. Så passa på alla ni som vill läsa upp betyg. Snart kan de vara kört!!!

Nu ska jag trycka i mig ett par ägg...duscha, hänga tvätt..slappa i soffan...sen jobba!

PUSSSS PÅ ER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!